Акустичні колонки Triangle Antal 30th White piano lacquer
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Підлогова акустика Triangle Antal 30th White piano
На день народження прийнято дарувати подарунки. А також їх отримувати. Але особливо приємно поєднати обидві дії, зробивши подарунок і собі, і іншим. Саме так вчинила компанія Triangle-на честь свого 30-річного ювілею вона обмеженим тиражем всього в 500 примірників випустила спеціальну версію колонок Antal Ex Anniversary
Історія французького аудіовиробника Triangle почалася в 1980 році, коли з'явилася перша її акустика — модель 1180. За тридцять років фірма не зраджувала своїй філософії і звуковому почерку і створила чимало гідних колонок, які отримали купу нагород і залучили масу шанувальників. У 2002 році Triangle досягла успіху і в області High End, зробивши безкомпромісну лінійку Magellan. Ця флагманська ескадра потіснила з постаменту серію Stratos, що була до «епохи мореплавців» вищої за рангом. Згодом Stratos поступився місцем сімейству Genese (яке ми детально тестували в попередніх номерах).
Однак честі стати ювілейною АС удостоїлися зовсім не горді флагмани і не друге за головною ланкою, а заслужені трудівники — напольники Triangle Antal. Перший варіант цих, можливо, найбільш популярних (і вже точно самих довгоживучих) колонок народився в 1994 році. З тих пір АС двічі модифікувалися (останній раз в 2007-му), і, нарешті, в ознаменування тридцятиріччя бренду в світ була випущена Ексклюзивна версія Antal 30th Anniversary Limited Edition. У пару до неї були додані не менш славні полочники — Comete Anniversary. Обидві моделі мають прекрасну обробку топ-класу (вони покриті багатошаровим чорним рояльним лаком) і мають ряд інших родзинок, відповідних урочистості моменту.
Хромовані накладні таблички на корпусах сповіщають, що модель Ювілейна і розроблена і проведена фірмою Triangle. Також на них є серійний номер пари і факсимільний підпис глави фірми Марка Ле Бьяна. Розміри, форма корпусів і розташування динаміків в точності такі ж, як у простих, не ювілейних Antal серії Esprit. Зовнішнє виняток становить тільки розкішна обробка чорним рояльним лаком в дев'ять шарів (замість скромної вінілової плівки).
Твітер-стандартний для Triangle компресійний TZ2500, титановий дюймовий купол з дуже довгою і гострою фазовирівнюючої кулькою, змонтований в сильно заглибленою камері. Однак у» річницькій " версії він вставлений не в звичайний рупор з ПВХ, а в литий алюмінієвий, більш широкий і взятий безпосередньо у нової версії верхньої лінійки Magellan. М'який блиск цього рупора на тлі чорного рояльного лаку відразу приковує погляд і служить яскравим акцентом в дизайні АС. Що ж стосується технічної сторони справи, то виробник стверджує, що цей твітер абсолютно позбавлений будь-яких ознак акцентування ВЧ і отруйної забарвлення. Далі все, як у простих Antal Ex. 13-см паперовий СЧ-динамік з гумовим пилозахисним ковпачком, на тканинному підвісі з просоченням, розташований в окремій камері. Бас відтворюють два скловолоконних низькочастотника по 16 см кожен. Робочі смуги головок обрізаються фільтрами 2-го і 4-го порядку, відповідно на НЧ і СЧ/ВЧ. Остання відмінність спеціальної версії від звичайної в тому, що вся внутрішня проводка здійснена кабелем іншого типу (на жаль, компанія не вказує, яким саме, але обіцяє більшу прозорість і легкість, а також кращу розбірливість в середині і на низах).
Корпуси встановлені на п'ятиногі підставки, придумані три роки тому спеціально для серій Esprit Ex і Genese. Чотири циліндричні ніжки з боків підстав регулюються по висоті зверху, а передній сталевий шип на підп'ятнику вкручується безпосередньо в корпус і розв'язаний від постаменту, забезпечуючи передачу вібрацій з корпусів акустики в підлогу.
Недовгий (менш ніж на половину корпусу вглиб) порт фі виведений вперед майже на рівні підставки. Ззаду розташовується тільки комутаційна панель з двома парами традиційних двопозиційних тріангловскіх терміналів для бівайринга.
Під час прослуховування з'ясувалося, що лаку і благородного глянцю стало більше не тільки в зовнішності моделі. Звуковий почерк виявився навіть в чомусь нетиповим для Triangle, хоча спочатку довелося повозитися з розстановкою АС. При диспозиції з помірним розворотом на слухача колонки відзначилися несподівано м'яким і округлим саундом без найменшої кислотності або металізованого присмаку на НЧ. Риси фірмового характеру-стрімкість, деяка висвітленість натуральних тембрів, хльосткий пружний бас і загальна легка подача — були присутні, але були примітно пом'якшені.
Зокрема, зазвичай тріангловская акустика схильна виводити жіночий бароковий (та й академічний) вокал легко, іскристо, викликаючи асоціації з піною з різнокольорових повітряних бульбашок, однак при цьому звучання і манера вокалістів виходять трохи однаковими. А Triangle Antal Anniversary здивували пластичним і зовсім нерізким контратенором і сопрано з акцентом не на високу співочу форманту, а на тілесність. Аналогічні метаморфози відбулися і зі струнними щипковими інструментами, мідними духовими і органом — середній регістр виявився акуратно приглушений (але без сухості і тьмяності), а у труб була присутня легка хрипота, зовсім несильна, але привносила певний шарм. Загальний характер саунду можна оцінити як спокійну золоту середину в сенсі дозволу і деталізації, тембрального балансу і насиченості звуку, ступеня відкритості. Бас іноді виглядав трохи сухуватим (наприклад, у низьких струнних). Цікаво, що таку подачу нам запропонувала французька фірма, відома дещо іншими звуковими уподобаннями.
При не надто глибокій сцені порадувало чітке і велике виділення солістів і співаків на тлі оркестру, а також їх гарне просторове розділення по ширині. Аналогічного компліменту заслуговує і розстановка різноманітних груп музикантів в неакадемічних жанрах. При відтворенні великої оркестрової форми ми жодного разу не відзначили скрипу, піску або прівізгіваній на форте, навіть в записах з домінуванням скрипкової групи. Мікродинамічні контрасти, як і відтінки гучності, все ж можна було б зробити чіткіше. Оркестр грав трохи згладжено (хоча і формальним звучання не назвеш), скоріше, з легким «лаком», рівномірно покриває струни і клапани інструментів і трошки прибирає нюанси. Однак за настроєм і загальним рухом — дуже добре. Єдина причіпка в частині утримання ритму стосувалася академічного рояля (і в істотно меншій мірі лютні), причому спостерігається деяка сум'яття явно була пов'язана не з гальмуванням баса, а з частотною нелінійністю в середині. Суб'єктивно сприймаються збої ритму обумовлювалися провалами гучності в певні моменти широких арпеджіо.
У фатальних і металевих записах Antal Anniversary теж продемонстрували відмінності від сімейного почерку. Бас, як і годиться, був швидкий, але не суперхлесткий. Також він потеплішав і став саму крапельку м'яким, збалансованим з іншим діапазоном, не переважною його. Записи Rammstein здивували широтою, масивністю і значимістю, без кислотності і різкості. Олдскульний класичний метал порадував заводним характером і знову-таки спритною м'якістю відтворення. А ось чого у акустики так і не виявилося, ні в одному з треків, так це залізного давить удару, плоских жерстяних тарілок, монохромно-дискотечного саунду та інших сумнівних принад. При всьому драйві і потужності, хорошому поділі інструментів і басової накачування комфортність при будь-якому рівні гучності незмінно залишалася на висоті.
Технічна характеристика:
Тип: підлогова, пасивна, фазоінверторного типу
Акустичне випромінювання: Монополярна
Призначення: Фронтальний гучномовець
Склад комплекту: 2 гучномовці
Кількість смуг: 3
Потужність: 120 Вт
Максимальна потужність: 240 Вт
Роздільне підключення НЧ і ВЧ (Bi-wiring): є
Чутливість: 91 дБ
Імпеданс: 3.40-8 Ом
Діапазон відтворюваних частот: 40-20000 Гц (+/-3 дБ)
Частота кросовера: 250 Гц, 2.5 кГц
Підключення: Роз'єм для підключення до підсилювача потужності гвинтовий
Випромінювачі: Triangle Antal Ex
Тип випромінювачів: динамічні
ВЧ-випромінювач: 25 мм
СЧ-випромінювач: 152.4 мм
НЧ-випромінювач: 2x 160 мм
Конструкція: Triangle Antal Ex
Знімна решітка: є
Розміри (ШхВхГ) : 200x1080x355 мм
Вага: 22.5 кг
Відгуки
Будьте першим!