Акустика Klipsch Cornwall III Walnut
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Рупорні акустичні системи Klipsch Cornwall III є покращенням знаменитої легендарної Hi-End акустики Klipsch Cornwall, розробленої в 1959 році (які були призначені для встановлення в кутах кімнати (corner) або біля стін (wall), що відповідає назві моделі) і що випускалася до 1990 року, що є своєрідним рекордом довголіття АС.
На численні прохання шанувальників акустики Klipsch (штаб-квартира Klipsch виявилася буквально заваленою листами незадоволених аудіофілів всього світу, які вимагають негайно повернути їхню «улюбленку» на прилавки) компанія відновила в 2006 році виробництво акустичних систем нової версії.
Компанія Klipsch розробила нову покращену модель Cornwall III, яка, як стверджується, завдяки використанню нових динаміків, за звуковими якостями значно покращила та перевершила свій прототип. Це трисмугова АС, оснащена новими випромінювачами для середніх та високих частот з титановими дифузорами та рупорним навантаженням, а також величезним 36-сантиметровим басовиком з аудіофільним тканинним підвісом та дифузором з композитного волокна. Діапазон робочих частот Cornwall III складає 34 Гц - 20 кГц, чутливість 102 дБ (за цим показником нова АС не поступається знаменитим "цілком рупорним" колонкам Klipshorn), і колонки здатні розвинути воістину ураганний звуковий тиск в 119 дБ. Лаковане зовнішнє оздоблення колонок Klipsch Cornwall III може бути чорним, а також виконане вишневим або горіховим деревом.
Рупорні Klipsch Cornwall III є чудовою акустикою для роботи з ламповими підсилювачами, що дозволяє досягти найбільш живого та душевного звучання в домашніх умовах за відносно невелику вартість. А використання гарного вінілового програвача дасть Вам можливість отримати повністю аналоговий звуковий тракт, який вдихне у вашу музику життєвого реалізму з непідробним натуральним звучанням і геть-чисто відіб'є бажання повертатися до синтетичного звучання цифрових форматів.
Фірмова риса Klipsch - застосування рупорів, що відкриває можливість збільшення чутливості, поліпшення динаміки і зниження КНИ. У руслі свого кредо "динаміка - джерело музичних емоцій" компанія вперто удосконалює рупори, прагнучи точного відтворення динамічної шкали аудіозаписів. чи кращу сумісність такої НЧ-ланки з ВЧ та СЧ-смугами, адже компанія Klipsch говорить про мільйони людиногодин, витрачені на розробку рупорів, динаміків та оптимізацію їхньої взаємодії.
Подібно до флагмана Klipschorn, нова Cornwall III входить у серію Heritage. Її неординарна чутливість — 102 дБ (1 Вт/1 м), і максимальний звуковий тиск 119 дБ дозволяють очікувати на динаміку, подібну до динаміки концертного звучання. Багато сучасних підсилювачів, на відміну від своїх предків півстолітньої давності, легко видають у навантаження сотні ватів, але власники Klipsch цілком можуть зупинитися на елітних однотактних УНЧ класу А. Втім, високий ККД гучномовця — не єдина і не головна перевага рупорної АС.
Виробник нагадує нам, що невеликі за габаритами і вагою купольні титанові діафрагми дюймового "високочастотника" K-107-ТІ, так само як і СЧ3драйвера K-53-ТІ (діаметром 44,5 мм), сприяють високій точності звучання; завдяки своїй малій інертності та високій жорсткості вони скрупульозно відпрацьовують тимчасові характеристики електричного сигналу. Позитивно дається взнаки ще й малий робочий хід котушок всіх трьох випромінювачів, необхідний для розвитку номінального звукового тиску. ВЧ-рупор має форму трактриси, а у "середньочастотника" - експонента. Обидва рупори мають більш широку спрямованість в горизонтальній площині, причому високочастотний по куту розкриття навіть перевищує СЧ. Це зроблено навмисно, для компенсації активнішого поглинання ВЧ-коливань у житловому приміщенні, на середніх частотах навпаки — мінімізуються відображення не тільки від стелі і підлоги, але також і від бічних стін.
3-смугова конструкція забезпечила широкий відтворюваний діапазон - від 34 Гц до 20 кГц. Частоти поділу 800 Гц та 5 кГц сприяють природному та чистому звучанню СЧ-регістра. Витримана в строго консервативному дизайні, модель Cornwall III має незвично велику ширину - 64 см, але все ж таки відрізняється від попередниці новаціями у високотехнологічних СЧ і ВЧ динаміках.
Характерно, що ширина у АС більша, ніж необхідно для розміщення НЧ-головки; можна припустити, що справа в прагненні розподілити об'єм корпусу АС вздовж стіни, зменшивши таким чином його глибину, оскільки вузькоспрямоване випромінювання рупорів виключає версію коригування АЧХ через переображення від передньої панелі. В ім'я вирівнювання чутливості рупорних випромінювачів та басового динаміка дифузор останнього, виготовлений з пресованого паперу, має велику площу (діаметр 381 мм). Його конструкція при обраній глибині НЧ не потребує великого робочого ходу котушки, тому що він відразу впливає на велику масу повітря. Це дозволило використовувати аудіофільське рішення - ткане підвіс у вигляді 4 невеликих складок з латексним просоченням.
Не дивно, що застосований фазоінвертор (знов-таки турбота про ККД), причому він навмисно стилізований під ретро-щілинною, хоча його труба простягається якщо не на всі 9 ярдів, то вже на 17 см довжини точно.
Спочатку АС прослуховувалися з 30-ватним підсилювачем класу А, оскільки він відповідав їм за чутливістю. Відразу стало зрозуміло, що системи потребують направлення рупорів “середньочастотників” та “піщалок” на слухача, тож ставити їх уздовж стіни я б не рекомендував. Cornwall III створювали потужне динамічне звучання з масованим верхнім басом і абсолютно не стиснутою динамікою ударних, ефектно підкреслюючи ритмічність композицій популярної музики. А за рахунок прозорості у всьому діапазоні частот та адекватного відтворення тембрів джазові та класичні твори розкривалися з такою глибиною, яка змушувала прослуховувати всі тестові композиції до кінця.
Щодо тонального балансу можна вказати, що Cornwall мали трохи притушені середні частоти та посилені баси, але не в сенсі їхньої глибини — очевидно, що першорядним завданням конструкторів було якісне поєднання НЧ-ланки з рупорними СЧ та ВЧ-випромінювачами. Сцена заповнювалася віртуальними джерелами звуку дещо збільшеного масштабу, але це не заважало слухати та суб'єктивно додавало детальності. Зона оптимального прослуховування у Cornwall III невелика, але при наближенні до АС зростає рівень і роздільна здатність СЧ/ВЧ, що може бути корисним в умовах неоднакового балансу в записах різних років та різних студій.
Зміна підсилювача на Lamm M1.1 принесла напрочуд чисте відтворення жіночого вокалу та ефект глибокого басу, який виникав при підвищенні гучності: низькі відчувалися через вібрацію підлоги під ногами і навіть власної грудної клітки, а КНД у Cornwall залишався непомітним. Здавалося, стало рівніше і АЧХ. Сцена придбала додаткову глибину, хоч і не досягала кращих стандартів. У ході прослуховування стало виявлятися загадкове властивість Cornwall III створювати в аудіотракті атмосферу аналогового звучання, а також наочно демонструвати глибину музичного задуму разом з технічним блиском виконання. АС Klipsch можуть багато повідомити поціновувачам віртуозної музики.
Cornwall III поєднує більш ніж піввікові традиції в акустичному оформленні вуфера та елементи передової технології у купольних драйверах. Така синергія інженерного мистецтва та чуйності до музичності аудіокомпонента стала можливою завдяки 60-річному досвіду компанії Klipsch Audio Technologies. Недарма ця модель відноситься до серії, названої "Спадщина". Хоча значення таких параметрів, як імпеданс і чутливість, виглядають у паспорті Cornwall III дуже спокусливо, ще більшою мірою ці АС, що втілюють концепцію харизматичного Пола Кліпша, приваблюють живим і душевним характером звучання. Рупорна АС із тих часів, коли ще не існував комерційний масмедійний ерзац-продукт
Відгуки
Будьте першим!