Акустика Klipsch RF-7 II Black
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Рекордно глибокий бас Klipsch RF-7 II (від 29Гц) добре помітний, швидкий і рухливий, в чому не мала заслуга динаміків з легкої і жорсткої 254мм діафрагмою і потужної магнітної системою, поміщених в жорсткий корпус великого обсягу і узгоджених з високочутливої рупорної СЧ / ВЧ секцією.
Кросовер Klipsch RF-7 II налаштований на 1200 Гц, що розширює вниз робочий діапазон частот компресійного драйвера з 44,5 мм титанової діафрагмою і лінійним підвісом, який розташований в 203 мм квадратному рупорі Tractrix Horn, стіни якого виготовлені з композитного матеріалу добре поглинаючого небажані резонанси і вібрації. Результат - гладка і наобикновенно розбірлива середина з правильної тривимірної масштабної сценою. Звучання симфонічного оркестру не тільки масштабно і інформативно, але і найголовніше музично і дуже комфортно для тривалого прослуховування. Дерев'яні духові та звуки альти не доведеться вишукувати серед інших звуків - вони надзвичайно ясні і майже відчутні. Звучання Klipsch RF-7 II можна охарактеризувати як святковий і яскраве, але при цьому вухо не фіксує будь-якого дисбалансу і тональної забарвлення. Природа цієї яскравості швидше за все не в будь-якої фарбування, але в незвичній вуха можливості почути безліч деталей там, де раніше здавалося б немає ніяких звуків. Та ні, з Klipsch RF-7 II вони все-таки є
Відразу після своєї появи в світ, оновлені акустичні системи Klipsch RF-7 II отримали безліч самих похвальних відгуків і нагород від відомих світових експертів і музичних видань і заслужили звання кращої Hi-End акустики для музики в своєму ціновому діапазоні.
Розробники фірми вирішили піднести подарунок шанувальникам бренду зі стажем. Йдеться про нову версію знаменитої моделі RF-7 II. Перша «сімка» випускалася з 2001 по 2006 рік і була флагманом Klipsch в ті роки і служила точкою відліку при створенні моделей RF з більш доступній ціновій категорії (83, 82, 63, 62 і т. Д.). Пізніше фірма переорієнтувала свої інтелектуальні та фінансові ресурси на реалізацію амбітного проекту Palladium.
І ось «Сімка» повернулася не тільки в новій «одягу» (пропонується два варіанти обробки - чорний ясен і світла вишня), але і з поліпшеними виконавськими можливостями. Перш за все, при розробці високочастотного випромінювача була використана фірмова технологія lineartravelsuspension, яка створювалася для моделі Palladium. У двох словах, мембрана компресійного ВЧ-динаміка діаметром 1.75 "(4.45cm) оснащена спеціальним лінійним підвісом, завдяки якому перетворювач відтворює частоти, починаючи від 3000 Гц (у попередній сімці цей показник дорівнював 5000 Гц). До речі, в RF-7 II встановлений новий кросовер, частота зрізу якого становить 1200 Гц. Ці інновації сприяли істотно поліпшити відтворення мікродінамікі в середньочастотному спектрі і тривимірну промальовування звукової сцени. Частотний діапазон колонок 30 Гц - 24 кГц (± 3дБ), чутливість 101 дБ, що при номінальному імпедансі в 8 Ом дозволяє підключати гучномовці до самих різних підсилювачів, ламповим в тому числі.
Дифузори "низкочастотников" рупорної акустики Klipsch RF-7 II зроблені з керамо-металліческог композиту, що при надзвичайно ефективних сучасних магнітних системах і створює значний запас по динаміці. Однак бажання розробників домогтися високої чутливості при досить низькому басі і приголомшливому загальному звуковому тиску призвело до використання досить великих корпусів. Проте проектувальникам вдалося зробити їх щодо витонченими - і це при масі понад сорок кілограмів
Шум магнітної стрічки на записи Yes "Relayer", яка вже розміняла четвертий десяток, як з'ясувалося, абсолютно не заважає почути особливості живої і штучної ревербіраціі. Бас-гітара звучить як значна основа всієї звукової сцени, але своєю характерною атакою не тільки не заважає різноманітним вокалом, гітар і клавішах, а скоріше є сполучною сходинкою, ритмічної віссю музичного розповіді. Шумові акценти фонограми і специфічні тембри численних ударних інструментів були передані дуже добре, з настільки натуральним звукодобуванням, що виникло стійке відчуття присутності барабанів в редакційній кімнаті прослуховування. Зв'язки і переходи між частинами здалися мені практично ідеальними. Складна драматургія творів не порушувалася. Інтерес до прослуховування не зникав, і не було відзначено підвищеної стомливості, часто характерною для настільки святкового звучання.
Запис тих же років групи King Crimson дозволила виявити ще деякі властивості Klipsch RF-7. Хочеться відзначити чітку промальовування ударів дерев'яними (!) Паличками по трикутнику і особливу, дбайливе передачу тембральних складових незабутнього голосу Джона Уеттон (Wetton), що додає шарму цьому записі. Не можна не згадати і про багатство звукової палітри чудового барабанщика Білла Бруфорд, яка була передана цими АС практично зразково.
Акустика для підлоги фронтальних каналів Reference Klipsch RF-7 II B
Технічні характеристики акустичної системи Reference Klipsch RF-7 II B
• Тип акустики / призначення колонок: акустика передніх каналів
• Тип корпусу: відкритий
• Колір обробки шпон: чорний
• Габаритні розміри акустики
• (В х Ш х Г): 1233 x 295 x 415 мм
• Вага: 39.5 кг
Характеристики: акустика Reference Klipsch RF-7 II black
• Опір номінальне: 8 Ом
• Чутливість: 101.0 дб
• Кількість динаміків: 3
• Розмір високочастотника: 1 x 44 мм, матеріал титан
• Неодимовий магніт / NdFeB (неодим-залізо-бор)
• Дифузор прямокутний: 90 ° x 60 ° Tractrix Horn
• Розмір СЧ / НЧ: 2 x 254 мм,
• Короткий опис низкочастотника: матеріал купола композит-метало-кераміка
• Частота розділу кросовера-1200 Гц
• Фазоинвертор: два на задній порту
Потужність: акустика для будинку Reference Klipsch RF-7 II B
• Рекомендована потужність FTC / RMS:
• 250 Вт.RMS, 1000 Вт. PMPO (пікова).
Особливості: акустика для підлоги серії Reference Klipsch RF-7 II Black
• Частотний діапазон: 30 Гц.-24 000 Гц.
• Нижня межа частотного діапазону: 26 гц
• Роз'єми: гвинтові пара клем / bi-wire / bi-amp, латунні перемички
Відгуки
Будьте першим!