Акустика Wharfedale Linton (with Stands) Heritage Antique Walnut
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
З акустичними системами Linton пов'язаний величезний пласт історії бренду Wharfedale. Саме в цих моделях втілювалися ключові задумки компанії, реалізовані в 60-х, 70-х і 80-х роках минулого століття. Загальні правила для всієї лінійки - якісне звучання, високий рівень збірки і привабливий цінник - були сформульовані ще в 1965 році! Власне, саме тоді світ побачила перша версія однойменної АС.
Акустика Linton повторює Denton 85th Anniversary ідейно, але її конструктив заточений під відтворення з набагато більшим динамічним діапазоном (SPL може досягати 110 дБ). Басова частина віддана 20-сантиметрової голівці з кевларовим дифузором. Діапазон 630 - 2400 Гц доводиться на легкий 135-міліметровий драйвер, мембрана якого також сформований з фірмового композиту Black Woven Kevlar. Пищалка ідентична застосованої в Denton - з куполом з шовку і ферритом в магнітній системі. Обидва порти фазоінверторів виведені на задню панель. Підключення однополосное.
Спеціально під цю акустику Wharfedale випустила і стильні вінтажні підставки - вкрай грунтовні, важкі і, до речі, функціональні (в них можна зберігати вінілові пластинки). Також я б звернув вашу увагу на захисні пильовики. Тканина, яка натягнута на раму (остання фіксується на лицьовій стороні звичайним чином - на сталевих штирках), не просто за фактурою нагадує старовинну. Обраний синтетичний матеріал на дотик здається товстим і пружним - незвичайне тривимірне плетіння напевно якось особливо впливає на акустичні властивості.
І це було добре помітно вже в першій настановної сесії з підсилювачем Vena II. При розташуванні далеко від стін Linton правильно і досить глибоко збудували музичну сцену, але після установки грилів звучить простір стало ще більш «візуальним» - воно не втратило дрібних деталей і знайшло виразну образність! Паралельно з цим тканину злегка пом'якшила і нейтралізувала середній регістр, в якому спочатку вловлювалося легка «переігранность» (хоча на підфарбовування це схоже не було).
Верхня смуга за характером нагадує «Дентоновскую» - ставка зроблена не на ідеальну лінійність, а на менш формальне і більш важливе для музичного сприйняття) якість - однорідність дозволу по всій смузі. Мікродінаміка на ВЧ передана майже зразково, і про це красномовно говорить розрізнення всіх інструментів в цій смузі. Починаючи слухати щось, спочатку ловиш в звучанні дрібні тональні підфарбовування на дзвінких або шумових спектрах, характерні для пискавок старої школи. Але через п'ять-десять хвилин адаптації слух повністю перемикається в режим «релакс» - тепер здається, що саунд якраз таким і повинен бути: сюди нічого не привнесено, нічого не заретушовано ...
Бас теж хороший саме своєю чіткістю, а не об'ємом або «м'ясом». Втім, на високих рівнях «Лінтони» можуть видати не тільки хльосткий панч, а й потужний удар, та й лінійність в цій частині, судячи з впізнаваності колориту барабанів і бас-гітар, на високому рівні. Головне, що зовсім не чути ні ящикових, ні фазоінверторний призвуків.
Тепер перемикаємо акустику на ламповий VA-One +. Музичний драйв виражений, наприклад, не через «вага» ударних, лють гітарних примочок і різь креш-тарілок, а через щільність і багатство тембрів, через живу опуклість голосу, через відособленість хай-Хетовим і повітряних шлейфів. Вражає натуральність віолончелей і контрабасів - вони виходять дуже насиченими, сфокусованими і тому особливо «акустичними». Те ж саме, втім, можна сказати про духові, рояль або акустичну гітару - тони живі і розкриті. Настільки фактурна чіткість тембрів в широкому діапазоні говорить про хорошу узгодженості среднечастотной головки на кожному фланзі - і з високочастотним драйвером, і з бас. А заодно - і про відмінний «узгодження» рідних стійок з колонками. Якщо під час відтворення на акустику покласти долоню, то корпусних вібрацій майже не відчувається навіть при високих рівнях гучності.
Поєднання Linton / VA-One + нітрохи не гірше «добирається» до низьких басів, незважаючи на меншу потужність підсилювача і менш суворий контроль НЧ. Слід компресії через обмеження вихідних каскадів можна почути хіба що на якихось потужних гуркоті грому або нищівних пострілах з гармат, а для більшості музичних треків діапазону вистачає за очі (за винятком місць, де динамічні контрасти вже дуже сильні). На ВЧ малюнок цікавий - він зітканий із ясних дзвінких домінант і м'яких чистих атмосферних шлейфів. Втім, тут все залежить від прослуховується фонограми - саме вона диктує і форму, і зміст цього малюнка. Якщо з транзисторним посиленням здавалося, що система вносить крапельку якийсь «відсебеньок», то тепер питання до вирішення відпали остаточно. Якщо десь щось і прикрашено в звуці, то тільки в середній смузі, і зроблено це у вищій мірі органічно і делікатно.
Що стосується Linton, то ця пара систем в будь-якому випадку виглядає вкрай вдалим придбанням - як і самі по собі, так і в поєднанні зі своїми ж опціонними стійк
ами.
Основні характеристики:
Назва WHARFEDALE Linton 85th (зі стійками) Antique Walnut
Виробник WHARFEDALE (Великобританія)
Серія Heritage
Тип пристрою Полична акустика
Колір Горіх (Walnut)
Матеріал обробки Шпон
Габарити, мм 565 x 300 x 330
Вага, кг 18,4
Гарантія 12 місяців
Акустичне оформлення Фазоинвертор
Потужність рекомендована, Вт 25 - 200
Чутливість, дБ 90
Опір, Ом 6
Частотний діапазон, Гц - кГц 40 - 20
Кількість динаміків, шт 3
Кількість смуг, шт 3
Динамік ВЧ 1 х 25 мм, soft dome
Динамік СЧ 1 х 135 мм, Kevlar
Динамік НЧ 1 х 200 мм, Kevlar
фазоинвертор Тиловий
Частота розділу кросовера, Гц / кГц 630 / 2,4
Підключення bi-wiring / ampling Немає
Особливості Полична акустична система зі стійками
Відгуки
Будьте першим!