Коаксіальна акустична система JBL Stage3 9637F
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Коаксіальна трьохполосна автомобільна акустика від бренду JBL моделі Stage3 9637F необхідна для того, щоб забезпечити гарним збалансованим звучанням в транспортному засобі. Чудово підходить для заміни заводських систем акустики, так як забезпечує високу продуктивність. Має розмір в 6х9 дюймів. У цих коаксіальних систем використовуються якісні неодимові магніти, міцні дифузори, які додають потужності і якості звучанню у діапазоні від 50 Гц до 20000 Гц. Номінальна потужність дорівнює 200 Вт, при цьому максимальна 400 Вт. Всі ці характеристики дають гарне, а головне збалансоване звучання, при цьому сама модель має сучасний дизайн виконання. Дуже проста під час установки, стає легкою заміною в штатні місця акустики. Для того, щоб не виникало проблем з установкою, треба підібрати необхідний монтажний розмір. Має чудову стійкість до вібрацій, так як кошик динаміка цієї моделі металевий, штампований. Серед особливостей та переваг які варто відмітити є великий запас гучності, широкий діапазон частот, виготовлений з високоякісних матеріалів.
Також необхідно знати опір пристрою з головним пристроєм, або підсилювачем. Опір дорівнює 3 Ом.
Поліпропіленові конуси НЧ-динаміків забезпечують збільшення площі диффузора до 35% за рахунок переміщення точки кріплення між обрамленням і рамою назовні. Перевагою цієї технології є підвищення загальної ефективності до 2 дБ. Це забезпечує чудову потужність і продуктивність при використанні в якості оновлення заводської системи, а також для чистої системи післяпродажного обслуговування з зовнішнім посиленням.
Купольні високочастотні динаміки Edge Drive на компонентній системі 6-1/2" і трисмугові динаміки 6"x9" забезпечують ширшу та плавнішу високочастотну характеристику.
Наджорсткі вентильовані кошики допомагають охолоджувати звукові котушки, що робить динамік надійним. Вони не тільки виглядають приємно, але й забезпечують справжню користь, відводячи тепло від конструкції двигуна майже як вентилятор, коли конус рухається по ходу. Перевагами є менші спотворення на високих рівнях вихідного сигналу, довговічність динаміка та більша потужність.
Відгуки
Будьте першим!