Програвач вінілових платівок Denon DP-400 White
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Тип приводу пассіковий (стрічковий пассік)
Підтримувані швидкості обертання диска 33,3 об / хв, 45 об / хв, 78 об / хв
Коефіцієнт детонації 0,10%
Матеріал опорного диска алюміній (високоточне лиття під тиском)
Електромотор сервомотор постійного струму
Тонарм Denon, прямий, поворотний, з можливістю регулювання притискної сили і антіскейтінга
Ефективна довжина тонарма 221,5 мм
Захід голки звукознімача (overhang) 19 мм
Допустима вага головки звукознімача 5 - 10 г
Діапазон регулювання притискної сили 0 - 4 г
Модель і тип картриджа (Stylus CN-6518), MM, легкозамінного голка з конічним профілем
Вага картриджа 5 г
Притискна сила для картриджа DSN-85 2 г
Вбудований фонокоректор є, що відключається
Вихідна напруга (включений фонокоректор) 150 мВ
Вихідна напруга (вимкнений фонокоректор) 2,5 мВ
Пилозахисна кришка є
Вихід вбудований межблочнікі з роз'ємами RCA
Дизайн Denon DP-400 виконаний в елегантному лаконічному стилі. Апарат може похвалитися важким і жорстким пластиковим корпусом з товщиною стінок в 4 мм і вагою в 5,8 кг. Оброблене глянсовим лаком стіл має антивібраційні ніжки і прикритий акуратною напр кришкою. Модель повністю автоматизована. Після її збірки і настройки досить встановити диск, вибрати за допомогою відповідної кнопки його розмір (12-дюймовий «лонгплей» або 7-дюймовий міньйон) і натиснути на кнопку Start, розташовану на передньому торці поруч із кнопкою Stop, а далі Denon DP-400 все зробить сам. Голка головки звукознімача буде автоматично встановлена на початкову доріжку диска, а після програвання всієї пластинки тонарм повернеться на своє місце. Допускається установка голки на диск вручну, що буде зручно в разі довільного вибору треку для прослуховування.
Опорний диск Denon DP-400 виготовлений з алюмінію за допомогою високоточного литва під тиском, що важливо для його плавного рівномірного обертання. Зверху на нього встановлюється гумовий мат. Використовується серводвигун постійного струму, який передає момент на диск за допомогою пассікового приводу. Програвач має пассіковий привід, що дозволяє відтворювати диски зі швидкістю 33⅓ об / хв, 45 об / хв і 78 об / хв і вбудований датчик швидкості, який контролює точність відтворення. Зручність у використанні забезпечує напівавтоматичний режим роботи програвача з автопод'емом тонарма і зупинкою пластинки в кінці боку.
Новий S-образний тонарм оснащений ММ-картриджем з рухомим магнітом (moving magnet), який легко замінити на більш якісний MC-картридж з рухомою котушкою (moving coil).
Штатний прямий тонарм оснащений системою антіскейтінга і мікроліфтом. Також є можливість налаштування притискної сили. Регулювання вертикального і горизонтального кутів тут не передбачена. У комплект входить MM-картридж Stylus CN-6518 з можливістю швидкої заміни голки. При необхідності замість нього можна встановити іншу модель. Вага головки звукознімача згідно інструкції повинен знаходитися в межах від 5 до 10 грам. Сумний шелл значно спрощує установку картриджа.
Програвач комплектується міжблочний кабель з роз'ємами RCA. Модель може працювати практично з будь-яким підсилювачем або AV-ресивером, так як оснащена вбудованим відключається MM-Фонокоректори. Функція відключення забезпечує додаткові зручності при апгрейді, наприклад, в разі придбання окремого зовнішнього коректора.
Звучання Denon DP-400 добре збалансовано і відрізняється чистотою, теплотою, точністю і акуратністю. На базі цього програвача можна побудувати цілком гідну стереосистему початкового рівня.
На відміну від моделі DP-400, модель DP-450USB має вбудований аналого-цифровий перетворювач, що спрощує запис улюблених LP і синглів прямо на USB-накопичувач.
Сьогоднішній вибухове зростання інтересу до платівок дає шанс по-новому розкрутитися старим і забутим аналоговим брендам. А компаніям на зразок Denon, чиї імена і так всі ці роки залишалися на слуху, - знову наповнити свої модельні лінійки програвачами, тонарма, картриджами і всіма супутніми аксесуарами. Що, здавалося б, взагалі не є проблемою - дістань з архівів креслення, закупи необхідні радіодеталі, запусти верстати ... Сьогодні ринок вертушок розігрітий настільки, що навіть новодел за мотивами легендарних моделей стануть купувати охоче. Тому ми і спостерігаємо масу реінкарнацій вже перевірених часом конструкцій. До речі, у себе на батьківщині Denon так і вчинила, запропонувавши японським аудіофілів і новенькі «старенькі» DP-500, і DP -1300 у другому перевиданні.
Але коли дивишся на DP-400 і входиш в технічні нюанси, поступово починаєш розуміти, що ця модель, незважаючи на свою простоту, не просто черговий продукт, зроблений з оглядкою на вже випущені, а результат переосмислення всієї концепції малобюджетних програвачів.
Головка, наприклад, у неї та ж, що і в DP-300 - якісна недорога DSN-85 з рухомими магнітами (в інших джерелах вказується CN-6518, але це просто інша маркування того ж вироби, що робиться по OEM-замовлення на Audio -Technica). А ось тонарм інший - S-подібний, як на моделях класом вище (довжина 220 мм, притиск регулюється від 0 до 4 г, підходить під картриджі масою від 5 до 13 грамів і заввишки 16 мм).
З додаткових налаштувань є установка антіскейтінга, з базових функцій - автостоп з підйомом голки, а також вбудований фонокоректор. Привід здійснюється як в моделі класом нижче - пассіка від мотора постійного струму, який може обертати основний алюмінієвий диск з трьома швидкостями. Начебто все до болю знайоме. Але при цьому у апарату змінено і його тонке важке підставу, і опори, і загальний дизайн. Замість звичного підйомного ковпака з плексигласу - профільована накладка з чорного акрилу, яка захищає від пилу вимкнений «стіл», а в знятому стані перетворюється в «вітрину» для обкладинки платівки.
Головне ж ось що: кожна деталь виготовлена настільки якісно, а працює вся механіка так гладко і точно, що «четирехсотка» сприймається як дорога річ, зроблена за найостаннішими технологіями. Нічого спільного ні з примітивними «столами» з деревно-волокнистих плит, ні з пластиковими «брязкальцями» початкового класу, ні з дизайнерськими моделями. Як наслідок - і серйозні характеристики.
Мені не довелося довго підбирати калібрування і перевіряти, чи дійсно тонарм дає той притиск, який вказують зарубки на противазі - у Denon все точно, як в аптеці. Просто врівноважуємо тонарм балансиром, відзначаємо нуль, а далі провертає противагу до позначки «2» і стільки ж ставимо на коліщатку антіскейтінга - отримуємо оптимальний для звучання результат. Можете перевірити. Невелике збільшення притискної сили трохи додасть динаміки і промальовування на ВЧ, але зробить бас контурним. Зменшення проявить вищі компоненти і Інфранизьких складові, але образи трохи ослабнуть в тілесності. Так що ставте рівно два - Ця установка сама лінійна і точна в плані фокусування віртуальних джерел. Може знадобитися тільки коригування антіскейтінга індивідуально під ваш екземпляр картриджа. На тестовому програвачі, наприклад, простір ставало взагалі зразковим, коли я збільшував компенсацію скочується сили всього на одну поділку від рекомендованої «двійки».
Оскільки DP-400 навряд чи хто стане використовувати із зовнішнім просунутим RIAA-коректором, я обмежився прослуховуваннями програвача з двома різними за класом інтегральними підсилювачами, що мають вхід Phono MM, порівнюючи звучання з тим, що дає вбудована в програвач схема. А кращий з отриманих варіантів я в кінці ще й зіставив на абсолютно однаковому музичному матеріалі з SACD.
Отже, почнемо з найбільш доступною зв'язки: DP-400 + PMA-800. Хороша динаміка, чітка деталізація, мінімум фарбувальних призвуків і практично повна відсутність шуму або мережевого фону. Бас зібраний, але трохи легковажний. Найнижчі складові звучать обволаківающе - їм трохи не вистачає реалізму. До верхньої смузі, якщо підходити строго, теж можна причепитися - легка агресія присутня. Але середина - вище всяких похвал. Ясно, жваво, пристрасно ...
Якщо переключитися на лінійні входи підсилювача, а в програвачі включити внутрішній коректор, то характер відтворення невловимо змінюється. Пом'якшується малюнок на ВЧ, додається трохи гулкости в нижній середині, а разом з цим в німих доріжках вже прослуховується і ледь помітні механічні шуми роботи приводу. Але я б не сказав, що цей варіант менш цікавий - відтворення не втратило в детальності, а в цілісності і тілесності віртуальних джерел навіть додалося, від чого і весь простір сцени здається більш жвавим.
З більш дорогим PMA-1600NE звучання краще збалансовано в тональному аспекті і багатше на деталі, але динаміки і чарівною аналогової пластики в ньому менше. Схоже, коректор у цього підсилювача помітно перевершує по класу програвач - він працює настільки акуратніше і точніше, що разом з музичною інформацією розкриває і недоліки недорогого звукознімача. Але останній все одно дорікнути нема в чому. Для головок зі звичайною конічним заточуванням голки він просто надзвичайно нейтральний і природний на високих частотах і в цьому відношенні перевершує багато голки з еліптичних або ще більш складним профілем.
Відгуки
Будьте першим!