Програвач вінілових дисків Dual CS 800 Black
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Програвач вінілових дисків Dual CS 800 у новому дизайні, який закладає основу для нової серії програвачів Dual. Головною метою компанії було розробити програвач з ручним управлінням на основі високоякісного тонарма Dual, що поєднує важке шасі з плаваючим субшасі, в сучасному дизайні. Незважаючи на «slim» дизайн Dual CS 800, шасі має необхідну вагу для поглинання будь-якого ударного шуму та вібрацій, що надходять зовні, що забезпечує ідеальне стеження запису.
Алюмінієве субшасі плаває на чотирьох спеціальних параболічних пружинах і, таким чином, розв'язане від основного шасі, що забезпечує додатковий захист від зовнішніх перешкод. Три демпфовані алюмінієві ніжки у поєднанні з карданним підшипником тонарма полегшують процес вирівнювання програвача, забезпечуючи безпроблемну установку.
Тонарм також піднімається на новий рівень за допомогою нової проводки Dual E (asymotion) та покращеного підшипника. У ньому також використовуються високоточні системи встановлення антискейтингу та притискної сили. Двигун постійного струму з електронним керуванням регулюється нещодавно розробленим сенсорним перемикачем, в якому встановлена поточна швидкість позначена світлодіодом.
З CS 800 компанія Dual йде новим шляхом не тільки в дизайні. Завдяки технічним удосконаленням якість звуку також піднялася на новий рівень. Характеристики звуку стали набагато кращими, ніж раніше, краще чути нюанси в записах. Голоси та музичні інструменти звучать ще природніше. Але, будь ласка, послухайте та переконайтесь самі. Дизайн поза часом у поєднанні зі складними та точними технологіями з німецького регіону Schwarzwald – це новий Dual CS 800!
Конструкція тонарма:
Важель карданного тону з противагою та регулюванням притискної сили, що встановлюється високоточною торсіонною пружиною. Знімний, стійкий до кручення шелл із вуглецевого волокна з отворами (1/2 дюйми) для кріплення головки звукознімача. Регульований антискейтинг.
Конструкція шасі:
Основне шасі з МДФ у поєднанні з плаваючим субшасі. Демпфований алюмінієвий диск з антистатичним повстяним матом.
Конструкція приводу:
Ремінний привід з полірованим плоским ременем. Двигун постійного струму з електронним контролем швидкості.
Відгуки
Будьте першим!