ЦАП+підсилювач Topping DX7 Pro+ Black
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Topping DX7 Pro+ – закономірний розвиток попередньої моделі DX7 Pro, але не лише в плані звуку, але і в плані дизайну, та можливостей, що пропонуються.
Особливості
Пристрій побудований на ЦАП ES9038Pro, тож підтримує DSD512 та PCM 32 біт/768 кГц.
Цей чіп не новий для інженерів, тож вони дуже добре змогли розкрити його потенціал. Про це свідчать характеристики пристрою, максимально близькі до можливостей ЦАП. Наприклад, THD+N 0.00006% в режимі ЦАП та 0.00009% як підсилювач для навушників.
Topping DX7 Pro+ має сертифікацію Hi-Res. При чому як для дротового, так і бездротового підключення. Останнє реалізоване за допомогою Bluetooth 5.1 з підтримкою LDAC, а також aptX, aptX HD, aptX Adaptive.
Що стосується дротового підключення, то тут також пристрій орієнтований на зручність. Він працює за принципом plug-n-play, тож готовий до використання прямо з коробки. Пристрій сумісний з платформами Win 10 і новіше, Mac, Linux та Android. За дротове USB підключення відповідає інтерфейс XMOS XU208.
ES9038Pro
В основі пристрою чіп ESS Sabre ES9038Pro з 32-розрядною архітектурою HyperStream. Оскільки сам ЦАП багатоканальний, це дає можливість поєднати їх паралельно, зменшивши таким чином можливі помилки декодування. В результаті виходить чистий, детальний та технічний звук, що добре передає особливості та емоції запису.
Схема перетворення I/V
Ще одна особливість Topping DX7 Pro+ – розроблена для нього схема перетворення I/V. Це дозволяє добре оптимізувати та стабілізувати енергоспоживання, а також забезпечити ще нижчий рівень шуму та спотворень.
Дискретний підсилювач NFCA
Topping DX7 Pro+ використовує рішення, притаманне для його старших братів. А саме – каскад композитного підсилювача зі зворотним зв’язком (NFCA).
Ця балансна схема характеризується низьким рівнем шуму та високою потужністю. При чому остання стосується не лише напруги, але й струму. Це важливо особливо при використанні повнорозмірних навушників, що критичні до підсилення. Наприклад, суттєвого підсилення по струму часто вимагають планарні моделі.
З іншого боку, підсилювач NFCA дозволяє зберегти високий динамічний діапазон та низький рівень шуму. Тож підсилювач також можна зручно використовувати, наприклад, з чутливими IEM навушниками.
Широкі межі регулювання гучності разом з якісною схемою, що за нього відповідає, а також два рівні підсилення дозволяють використовувати ледве не будь які навушники.
Допомагають цьому розʼєми на передній панелі передбачені – 4.4 та XLR, а також небалансний 6.3 мм.
Крім того, є і лінійні виходи – XLR та RCA на задній панелі. Можна обрати, будуть вони активними обидва одночасно чи лише один з них.
Вхід I2S
Topping DX7 Pro+ також має вхід I2S на роз’ємі HDMI. Це дозволяє передавати сигнал на ЦАП найбільш прямим способом. Тож цей вхід також підтримує PCM до 32 біт/768 кГц та Native DSD до DSD512.
Серед переваг входу – він забезпечує налаштування фази, каналів DSD і можливість вибору контакту для індикатора DSD. Це дає сумісність пристрою з переважною більшістю пристроїв, що використовують I2S HDMI.
Bluetooth 5.1
Qualcomm QCC5125 дає змогу приймати сигнал ще й бездротовим шляхом. Тож транслювати музику на пристрій можна з ПК, смартфона, планшета, тощо. А для того, щоб якість передачі не була слабкою ланкою, реалізована підтримка протоколів aptX, aptX HD, aptX Adaptive і LDAC.
Моделювання лампи / транзистора
Ще одна цікава деталь – моделювання звуку. Інженери вивчили характер звуку лампових та транзисторних підсилювачів і додали таку функцію в Topping DX7 Pro+.
Тож він може звучати як транзисторний або ламповий підсилювач, досить точно імітуючи їх характер звуку. Таким чином, можна насолоджуватися трьома різними режимами прослуховування: стандартним, ламповим і транзисторним.
Triger 12 В
Нарешті, є ще пара інтерфейсів — вхід та вихід Triger 12 В.
Ці порти призначені для синхронізації ЦАПа з іншими продуктами компанії. Таким чином можна сумістити керування ними, зробивши його більш зручним. А також дозволяє не перейматись тим, щоб щоразу вмикати чи вимикати кожен пристрій окремо, а просто насолоджуватись музикою.