Вінілова платівка LP Vinyl Essentials (test)
а при замовленні на суму понад 4000 грн. доставка безкоштовно!
Безготівковій розрахунок
Платівка, яку ви тримаєте в руках, була і записана і зроблена з максимальною якістю. Що стосується точності запису, то вона на цій платівці, мало того, що відповідає всім вимогам стандартів і допусків, але і перевершує за точністю інші тестові пластинки. Тестова платівка Vinyl Essentials, The Ultimate Pickup Test Record - це більше, ніж аксесуар. Це прецизійний інструмент для будь-якого перфекціоніста вінілу!
БІК «А«
Доріжка 1> "Ідентифікація Каналів"
За допомогою Доріжки 1 Ви можете визначити правильність розташування каналів у Вашій стерео системі. На початку Дорожкі1 Ви чуєте тестовий сигнал з лівої АС. Другий сигнал повинен надходити з правої АС. Третій сигнал - з двох гучномовців одночасно. Якщо перший сигнал, який повинен надходити з лівої АС, чути праворуч, а другий сигнал, який повинен надходити з правої АС, чути зліва, перевірте правильність під'єднання кабелів, а саме:
від звукознімача до коректора
від коректора до підсилювача
від підсилювача до АС.
Так само бувають випадки, коли сигнали з АС відрізняються по гучності. Проблема може бути не стільки в системі, скільки в розташуванні АС в кімнаті прослуховування. Ми радимо спочатку поекспериментувати застосовуючи третій сигнал, який повинен бути чути, як би з центру між АС. Трохи пересуваючи АС по кімнаті в ліво або в право спробуйте домогтися рівної гучності з обох АС. Якщо переміщення АС не допомагають - тоді використовуйте регулятор балансу на вашому підсилювачі. Позитивного результату від прослуховування можна досягти тільки тоді, коли третій сигнал звучить однаково голосно з обох АС.
Доріжка 2> "Перевірка Фази"
Без правильної фазування звукознімача і підключення АС неможливо отримати точну промальовування звукових образів і локалізацію джерел сигналу. Тестовий сигнал 1 Доріжки 2 містить синфазних рожевий шум, який повинен бути чутний тільки по середині між АС. Якщо звучання розмите, або нечітко визначається (як у поза фазового тестового сигналу з Доріжки 2) - перевірте правильність колірного підключення проводів до звукознімачу: (WHITE білий> сигнал лівого каналу, BLUE синій або BLACK чорний> заземлення лівого каналу, RED червоний> сигнал правого каналу, GREEN зелений> заземлення правого каналу), а також правильність приєднання проводів до АС. Переконайтеся, що червона клема (плюс) колонки відповідає червоної клеми підсилювача, а чорна або біла клема (мінус) колонки - чорною або білою клеми підсилювача. Тестовий сигнал 3 Доріжки 2 - містить синфазних рожевий шум, що чергується з поза фазовим.
Для правильного визначення вертикального кута установки звукознімача, переконайтеся, що тонарм встановлений паралельно поверхні пластинки.
Доріжки 3 і 4> «Перевірка наявності перехресних перешкод«
На доріжці 3 записані імпульсні шуми для лівого каналу, що викликають перехресні перешкоди в правому. Вони записані з східчасто зменшуються рівнями гучності: -25дБ, -30дБ і -35дБ. Для тестування проникнення перехресних шумів з лівого каналу в правий отслушівается тільки правий канал. Після зумера застосовуються п'ять шаблонів для чергування нижнього порога шумів і перехресних перешкод, що виникають при шумових викидах. Тому, якщо гучність обох сигналів однакова при першому тестовому шаблоні, звукознімач знижує величину перехресних перешкод до - 25дБ. Якщо перехресний шум істотно вище нижнього порога, звукознімач не зможе досягти навіть цього рівня. За допомогою Доріжки 4 можна оцінити проникнення перехресних шумів з правого каналу в лівий.
Якщо Ви виявили суттєву різницю при тестуванні проникнення перехресних перешкодах між лівим / правим і правим / лівим каналами, то причиною може бути неправильне налаштування азимута звукознімача, при якій голка неправильно розташована щодо канавки. У такому випадку потрібно використовуючи точний нівелір з бульбашкою повітря перевірити, на початку, точність горизонтальної установки опорного диска програвача. Потім, поклавши пластинку на опорний диск, переконається, що голка звукознімача (при вигляді спереду) займає перпендикулярне положення до поверхні пластинки. Якщо ця процедура не увінчалася успіхом через неправильне положення або голки, або голкотримача в звукознімачі - сміливо повертайте звукознімач в магазин!
Якщо настройка азимута є однозначною і не залежить від товщини пластинки, то вертикальний кут спостереження залежить від товщини кожного з дисків, які можна. Причина в тому, що платівка вагою 180 і більше грам, має кут, під яким голка торкається поверхні пластинки більший, ніж у випадку з платівкою вагою 112 і менше грам. Якщо Ви не схильні «морочитися» з налаштуванням кута вертикального стеження кожен раз, коли Ви слухаєте новий альбом, то в якості компромісу спробуйте наступне. Покладіть на опорний диск платівку, яку Ви часто слухаєте, з ідеально рівною поверхнею, опустіть звукознімач на відстані приблизно 2,5 см від початку запису, а потім налаштуйте вис
ОТУ тонарма таким чином, щоб він був паралельний поверхні пластинки (при погляді збоку).
Оскільки немає сенсу створювати тестові сигнали для настройки вертикального кута проходження, ми рекомендуємо замість них використовувати пластинку з дуже гучним жіночим вокалом. Опускаючи або піднімаючи ніжку тонарма на частки міліметра, і уважно прослуховуючи запис, Ви почуєте момент в настройках, коли голос буквально «потрапляє у фокус« з настройками.
Доріжка 5> «Перевірка обвідної здатності системи:« тонарм-звукознімач »
Якщо Ви хочете дізнатися більше про обвідної здатності Вашої системи> «тонарм-звукознімач», скористайтеся цією тестової доріжкою. Ми записали сигнал з частотою 315 Гц із ступінчастим збільшенням його амплітуду по 10 мікрон (1 мікрон = 0,001 мм) від 40 до 100 мікрон. Кожен крок супроводжується голосовим супроводом спочатку німецькою, а потім англійською мовами. Чим вище величина амплітуди, при якій система «тонарм - звукознімач» відстежує доріжку - тим краще! Тонарм і звукознімач повинні відслідковувати навіть сильно модульовані борозенки без чутних спотворень. Так само не забувайте, що сверхогібающая здатність системи тонарм - звукознімач, як така, є тільки однією з безлічі налаштувань для отримання правильного звучання. Вона є так само одним з важливих аспектів того, що б канали звукознімача працювали ідентично.
Переконайтеся в тому, що у Вашому програвачі вінілових дисків ідеально відрегульовані азимут, вертикальний кут і кут корекції установки звукознімача, а так само зусилля притиску голки. Використовуйте немагнітний шаблон налаштування тонарма, якщо Ви не довіряєте початковим заводських налаштувань. Почніть тестування з мінімальної рекомендованої величини притискної сили (встановивши відповідним чином і регулятор компенсатора скочується сили) і поступово збільшуючи величину притискної сили до максимальної величини, рекомендованої виробником. Майте увазі, що занадто маленька величина притискної сили принесе більше шкоди платівці, ніж перевищений в невеликому ступені значення.
Доріжка 6> «Тестування резонансів системи: тонарм-звукознімач«
Кожна система тонарм-звукознімач володіють власною частотою резонансів, яка в ідеальному випадку повинна бути не більше 10 Гц. Тонарм з високою ефективною масою (<15 г) добре поєднуються з звукоснимателями мають низький рівень піддатливості (<15 μ / mN), а тонарм з малою ефективною масою (<10 г), як правило, краще грають в зв'язці з звукоснимателями з високим рівнем піддатливості (> 20 μ / mN). На сьогоднішній день більшість тонарма і звукознімачів являють собою пристрої з усередненими показниками (** 10-15 г; ** 15-20 μ / mN), тому їх власники мають більше свободи вибору.
Щоб визначити, наскільки точно поєднується Ваш тонарм з обраним звукоснимателем, скористайтеся цією доріжкою для визначення резонансів системи: тонарм-звукознімач. Ця доріжка містить як нечутні людським слухом частоти так і свіп тон. Нечутні сигнали записані з покроковим проходженням від 16 до 4 Гц через кожні 2 Гц. Супроводжуючі чергування сигнали-зумери допоможуть Вам ідентифікувати відповідні частоти:
1 короткий сигнал 16 Гц
2 коротких сигналу 14 Гц
3 коротких сигналу 12 Гц
1 довгий сигнал 10 Гц
2 довгих сигналу 8 Гц
3 довгих сигналу 6 Гц
Доріжка 6, дозволяє так само побачити аудіо-візуальний ефект цього тесту. Як тільки система тонарм-звукознімач потрапляє в свою резонансну частоту, Ви почуєте пульсацію несе тони, який в до резонансних випадках звучить рівномірно, а низькочастотна модуляція канавки при резонансі буквально «витрушує» звукознімач з канавки. Якщо таке відбувається в діапазоні частот 12 - 8 Гц, тоді все в порядку. Якщо резонансна частота дорівнює 14 - 16 Гц, що майже доходить до чутної частоти (20Гц), наприклад в звучанні нижнього спектра органної музики, то ефективна маса вашого тонарма занадто мала для відповідного звукознімача. Тому, або використовуйте тонарм з великою ефективною масою, або звукознімач з високим рівнем податливості, або налаштуйте систему демпфірування тонарма. З іншого боку, якщо частота резонансу занадто мала, наприклад, 6 Гц, то в цьому випадку генеруються Інфранизьких коливання, обертони яких привносять спотворення в чутний частотний діапазон. В такому випадку використовуйте тонарм з малою ефективною масою, або звукознімач з низьким рівнем податливості.
БІК Б
Доріжки 1 і 2> «Тестування на сверхогібающую здатність»
Щоб звести до мінімуму знос канавки тестової пластинки, на Стороні 2 записані дві однакові доріжки для тестування на сверхогібающую здатність. Ми радимо програвати їх по черзі, а так само використовувати ідентичну доріжку на Стороні 1, або робити перерви по 15 хвилин. Таке чергування або перерви забезпечують необхід
Відгуки
Будьте першим!